Agencja Tabasco Media Communications, specjalizująca się w usługach Public Relations dla branży IT, zajmie się obsługą PR firmy SteelSeries - renomowanego producenta profesjonalnego sprzętu dla graczy komputerowych.
Zgodnie z obowiązującą od maja 2011 r. umową, agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie działań z zakresu PR-u ofertowego i korporacyjnego w Polsce, w szczególności koordynację relacji z mediami, wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz współpracę z polskim środowiskiem graczy komputerowych.Za obsługę SteelSeries z ramienia Tabasco odpowiedzialni są Katarzyna Buraczyńska i Daniel Cieślak.
SteelSeries | professional gaming gear jest wiodącym producentem sprzętu dla graczy i zawodników e-sport - w ofercie firmy znajdują się m.in. zestawy słuchawkowe, klawiatury, myszy, podkładki oraz inne akcesoria. SteelSeries od momentu założenia firmy w 2001 r. jest liderem na rynku profesjonalnego sprzętu do grania, dzięki nieustannemu rozwijaniu innowacyjnych technologii oraz tworzeniu produktów w ramach współpracy z czołowymi graczami.
Więcej informacji udzielają:
Daniel Cieślak
Tabasco Media Communications
daniel@tabasco.pl
+ 48 71 363 29 47
www.tabasco.pl
Katarzyna Buraczyńska
Tabasco Media Communications
kasia@tabasco.pl
+ 48 71 363 29 47
www.tabasco.pl
Federica Miglietta
SteelSeries ApS
Marketing Manager
fmiglietta@hotmail.com
Skype: fedepres
www.steelseries.com
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/steelseries-nowym-klientem-tabasco